-

Tysk, telefon- og kundeservice

Tysk telefon- og kundeservice for personale som f.eks. receptionister, salgskoordinatorer, hotline-medarbejdere eller lignende.

På dette kursus lærer du at anvende mundtligt tysk i typiske og basale situationer, så du bliver i stand til at udføre dine daglige arbejdsfunktioner og bruge sproget mere spontant. Du arbejder med relevante fagudtryk og grammatik – primært i forhold til hurtig og direkte kommunikation med kunder, leverandører eller kollegaer.

Indhold

  •          Grammatik
  •          Sproglig selvtillid
  •          Høflig og korrekt kundebetjening
  •          Modtage og videregive besked
  •          Repetition af grammatik
  •          Relevant forråd af gloser

Udbytte

Du lærer at formulere dig korrekt, høfligt og effektivt på tysk - fokuseret på kommunikationssituationer, der er relevante for dit job og med forståelse for erhvervskultur.

Målgruppe

Målgruppen til dette kursus er (administrative) medarbejdere i direkte kundekontakt f.eks. receptionister og sekretærer, som jævnligt er i kontakt med tysksprogede kunder og forretningsforbindelser.

Forudsætninger

Du skal kunne tale og forstå tysk på basalt niveau og kunne bruge sproget aktivt i arbejdssituationer. skal du have kendskab til og praktisk erfaring med at udføre bl.a. korrespondance og kundebetjening. 

Pris

kr. 3.550,00

Tilmeld

Tysk, telefon- og kundeservice

Start Slut Sted
31-08-2018 28-09-2018 Odense Tilmeld

Der er undervisning hver fredag.

Ejlskovsgade 3, 5000 Odense C

26-10-2018 30-11-2018 Odense Tilmeld

Der er undervisning hver fredag.
Undervisningsdage: 26/10, 2/11, 9/11, 23/11, 30/11.

Ejlskovsgade 3, 5000 Odense C

08-03-2019 05-04-2019 Odense Tilmeld

Der er undervisning hver fredag.
Undervisningsdage: 8/3, 15/3, 22/3, 29/3, 5/4 2018.

Ejlskovsgade 3, 5000 Odense C

10-05-2019 21-06-2019 Odense Tilmeld

Der er undervisning hver fredag.
Undervisningsdage: 10/5, 24/5, 7/6, 14/6, 21/6 2018.

Ejlskovsgade 3, 5000 Odense C