-

Sociale medier til kommunikation og salg

Lær, hvordan du bruger sociale medier som kommunikations- og salgsredskab - både eksternt i forhold til virksomhedens kunder og internt i virksomheden.

Få viden om vigtigheden af virksomhedens brug af sociale medier som kommunikationskanal - både eksternt og internt.

Indhold

  • Kendskab til sociale medier
  • Kundeservice, salg og kommunikation i relation til kunder via sociale medier
  • Vigtigheden af intern kommunikation ved brugen af sociale medier

Udbytte

Du får indblik i, hvordan virksomheden kan optimere både kundeservice og salg ved at bruge sociale medier som kommunikationskanal.

Målgruppe

Kurset henvender sig til alle, der ønsker at optimere deres salgsarbejde ved bl.a. at implementere sociale medier i deres daglige arbejde.

Forudsætninger

Ingen.

  •  

    Kurset / uddannelsen er baseret på AMU-fag

    AMU AMU Titel
    47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Pris

Ufaglært/faglært Højtuddannet
I job kr. 118,00 kr. 717,95
Ledige kr. 717,95(via JobCenter) Kontakt kursussekretær

Tilmeld

Sociale medier til kommunikation og salg

Kontakt sekretæren for aktuelle kursusperioder.