-

Konflikthåndtering

Lær at håndtere vanskelige situationer og kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering.

På dette kursus lærer du, hvordan du håndterer problematiske situationer eller kunder i din hverdag. Du får kendskab til kropssproget og dets betydning for kommunikationen, og du lærer at genkende forskellige kundetyper og hvordan, de skal tackles i forhold til god kundeservice.

Indhold

  • Teknikker til konflikthåndtering
  • Kropssprogets betydning
  • Konstruktive kommunikationsværktøjer, herunder op-/nedtrappende sprog
  • Forskellige kundetyper - hvordan skal de tackles?
  • Dine egne styrker og begrænsninger
  • Assertiv kommunikation (girafsprog)

Udbytte

Du lærer at håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker fra konflikthåndtering, og du får indblik i kropssprogets betydning, konstruktive kommunikationsværktøjer, forskelige kundetyper - og hvordan de tackles.

Målgruppe

Dette kursus henvender sig til alle, som ønsker at blive bedre til at håndtere vanskelige situationer og kunder.

Forudsætninger

Ingen.

  •  

    Kurset / uddannelsen er baseret på AMU-fag

    AMU AMU Titel
    45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Pris

Ufaglært/faglært Højtuddannet
I job kr. 118,00 kr. 717,95
Ledige kr. 717,95(via JobCenter) Kontakt kursussekretær

Tilmeld

Konflikthåndtering

Kontakt sekretæren for aktuelle kursusperioder.