-

Kommunikation & feedback

Kurset har fokus på kommunikation og feedback på jobbet både med kunder, borgere og kolleger.

Du arbejder med din egen kommunikation og bliver bevidst om, hvordan du selv kan få en samtale til at lykkes. Kurset sætter fokus på, hvordan kropsprog, aktiv lytning, feedback og spørgeteknik har stor indflydelse på, hvordan en kommunikation forløber mellem mennesker.

Indhold

  • forskellige typer spørgeteknik 
  • rammer og strategi for en samtale i forhold til samtalens formål 
  • effektiv opgave- & problemløsning 
  • aktiv lytning 
  • afkodning af kropssprog.

Udbytte

Du øger din bevidsthed om, hvile elementer kommunikation består af og vil erfare, hvordan du selv aktivt kan få samtaler med kunder, borgere og kolleger til at lykkes.

Målgruppe

Kurset henvender sig alle, som arbejder med kommunikation på jobbet, og som ønsker viden om samtalers dynamik og betydningen af konstruktiv feedback

Forudsætninger

Der kræves ingen specifikke forudsætninger.

  •  

    Kurset / uddannelsen er baseret på AMU-fag

    AMU AMU Titel
    47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Pris

Ufaglært/faglært Højtuddannet
I job kr. 118,00 kr. 717,95
Ledige kr. 717,95(via JobCenter) Kontakt kursussekretær

Tilmeld

Kommunikation & feedback

Start Slut Sted I job Ledig
22-08-2018 22-08-2018 Odense Tilmeld Tilmeld

Rugårdsvej 286, 5210 Odense NV

30-11-2018 30-11-2018 Odense Tilmeld Tilmeld

Rugårdsvej 286, 5210 Odense NV

20-02-2019 20-02-2019 Odense Tilmeld Tilmeld

Rugårdsvej 286, 5210 Odense NV

10-05-2019 10-05-2019 Odense Tilmeld Tilmeld

Rugårdsvej 286, 5210 Odense NV