-

Google AdWords

Synes du, at Google AdWords er lidt af en udfordring? Er du helt nybegynder, så småt gået i gang, eller har du været i gang et stykke tid? Så er dette kursus i AdWords helt rigtigt for dig!

Det er stort set altid muligt at gøre dine kampagner, annoncer og søgeord endnu mere rentable. Det handler om at lære tankegangen at kende, at vide hvordan det hele virker, og især hvordan du bedst udnytter de muligheder, som Google annoncemotor giver dig.

Konkret og hands-on undervisning! Få AdWords kurser vil være så konkrete og udbytterige som dette. Det skyldes i høj grad, at undervisningen bygger på masser af praktisk arbejde, hvor du får AdWords-viden på et helt lavpraktisk og hands-on-plan.

Indhold

Vores grundlæggende AdWords kursus giver dig eksekverbar viden. Du bliver klædt på til at gå hjem og arbejde meget mere i dybden med dine kampagner - og du vil (måske for første gang) begynde at tjene penge på dine kampagner. 

  • Hvordan du placerer dig foran dine konkurrenter i Googles (AdWords).søgeresultater.
  • Hvordan du får ekstra meget ud af dine kampagner.
  • De bedste tips og tricks til at ramme de helt rigtige målgrupper.
  • Hvordan du plukker de lavthængende optimeringsfrugter.
  • Hvordan du nemt og gratis benytter dig af alle annonceudvidelserne.

Den sidste del af kurset er ren workshop, hvor du kan arbejde på din egen annoncekonto. Du kan altså stille og roligt sidde og implementere de nye tips og tricks, som du netop har lært. Alt imens du kan spørge ”nørden” og få ham til lige at vise det en gang eller to mere, hvis det er nødvendigt.

Har du ikke adgang til en konto, får du stillet nogle relevante opgaver, du kan arbejde på, som om det var din egen konto.

Medbring din egen computer, så du har mulighed for at arbejde med tingene i praksis i løbet af dagen.

Kurset udbydes i samarbejde med MindRocket/Jysk Fynske Medier.

Programversion

Aktuel online version.

Udbytte

Efter kurset vil du have en erfaring med:

  • Hvordan AdWords fungerer (optimalt)
  • Hvordan du får mest muligt ud af AdWords
  • Hvor du skal starte dine overvejelse mht. brugen af AdWords
  • Hvordan AdWords kan øge dit salg og dine konverteringer
  • Hvordan du effektivt forvalter din tid på AdWords
  • Hvordan du finder de bedste søgeord til DIN virksomhed (og finder alle de negative søgeord)
  • Hvordan du skriver annoncer, der giver flest mulige klik og størst muligt afkast
  • Hvordan du laver remarketing (rammer besøgende, der endnu ikke har købt eller konverteret via annoncering endnu).

Målgruppe

Alle, som arbejder med monitorering af annoncekonti.

Forudsætninger

Rutineret it-bruger.

Pris

kr. 2.995,00

Tilmeld

Google AdWords

Start Slut Sted
19-09-2018 19-09-2018 Odense Tilmeld

Banegårdspladsen 1, 5000 Odense C

21-11-2018 21-11-2018 Odense Tilmeld

Banegårdspladsen 1, 5000 Odense C